Ahold komt met organisatieverandering in Europa
Ahold brengt veranderingen aan in de aansturing van de Europese activiteiten en focust voortaan op het verder bouwen aan Albert Heijn in Nederland en de omringende markten. Dit maakte de Zaanse grootgrutter donderdag voorbeurs bekend.
"Doordat wij ons Albert Heijn merk verder gaan verstevigen in zowel Nederlands als de ons omringende landen, gecombineerd met het groeiende omni-channel aanbod via Albert Heijn online, de Albert Heijn pick up points, en Albert Heijn to go, zijn we nog beter in staat om onze klanten te helpen en als bedrijf te groeien", aldus CEO Dick Boer.
Ahold blijft verder inzetten op groei binnen de andere onderdelen in Europa, maar tegelijkertijd ook op het Simplicity programma.
De activiteiten van Ahold in Tsjechië gaan aan Boer rapporteren, net als ExCo Sander van der Laan dit voor Albert Heijn al doet. Bol.com blijft rapporteren aan Hanneke Faber, ExCo member en Chief Commercial Officer. Bol.com blijft een belangrijk groeionderdeel voor Ahold.
Door: ABM Financial News.
[email protected]
Hoofdredactie: +31(0)20-737 17 42
Redactie: +31(0)20-262 29 78